www.baltha.eu
hooaeg | suured tänud | kavad | video | lingid | kontakt |
---|
1977 Edasi
Aeg: ? |
Distants: ? |
Startis: 18 ekipaaži (sõiduauto) |
Startis: 38 ekipaaži (veoauto) |
koht |
ekipaaž | võistkond | tulemus |
|
ABS |
||||
1 |
Vello Grünberg - Aarne Timusk | Rapla KEK | 4377 |
|
2 |
Jaan Mölder - Jüri Kaasik | TSK "Sõprus" | 4444 |
|
3 |
Vallo Soots - Toomas Putmaker | TSK "Sõprus" | 4503 |
|
4 |
Peep Jöffert - Aadi Kärner | Pärnu Autoteenindus | 4824 |
|
5 |
Riho Sigus - Toivo Koikson | Pärnu Autoteenindus | 4838 |
|
6 |
Mati Türk - Rein Sarapuu | Rapla KEK | 5319 |
|
7.klass |
||||
1 |
Riho Sigus - Toivo Koikson | Pärnu Autoteenindus | 4838 |
|
2 |
Mati Türk - Rein Sarapuu | Rapla KEK | 5319 |
|
8.klass |
||||
1 |
Peep Jöffert - Aadi Kärner | Pärnu Autoteenindus | 4824 |
|
2 |
Jüri Triisa - Ants Arro | Nuia EPT | 5472 |
|
3 |
Vambola Ainsalu - Andres Kikkas | Tartu AV | 6658 |
|
10.klass |
||||
1 |
Endel Koger - Elmo Lõhmus | Pärnu ATP | 6196 |
|
2 |
Fredy Kattai - Hillar Metslaid | ENSV MN AV a/b | 7071 |
|
3 |
Mati Mumm - Toomas Olbrei | Tartu ATP | 9685 |
|
spets |
||||
1 |
Vello Grünberg - Aarne Timusk | Rapla KEK | 4377 |
|
2 |
Jaan Mölder - Jüri Kaasik | TSK "Sõprus" | 4444 |
|
3 |
Vallo Soots - Toomas Putmaker | TSK "Sõprus" | 4503 |
|
veok |
||||
1 |
Kaupo-Lembit Virk - Aino Saareoks | TSK "Sõprus" | 3520 |
|
2 |
Viktor Ivanov - Jaan Metssalu | Rapla ATB 19 | 3539 |
|
3 |
Ülo Kruusimäe - Heino Eres | Põltsamaa a/b | 3657 |
meeskondlik arvestus |
s/a |
||||
1 |
Pärnu Autoteenindus | 184 |
||
2 |
Rapla KEK | 122 |
||
3 |
TSK "Sõprus" | 55 |
||
v/a |
||||
1 |
Rapla ATB 19 | 173 |
||
2 |
Kose EPT | 130 |
||
3 |
Tartu rajooni TSK | 129 |
ABSOLUUTSED VÕITJAD V.GRÜNBERG – A.TIMUSK Tekst: Kalju Nurme Pärnu rajooni „Edasi“ kolhoosi esimesele autorallile pani end kirja üle 100 ekipaaži, ent kõik ei jõudnud oma autosid sõidukorda seada ja lähte said 18 sõidu- ja 38 veoautot. Spetsiaalautodel tuli rajale kogu meie vabariigi paremik (V.Grünberg – A.Timusk, V.Soots – T.Putmaker, J.Mõlder – J.Kaasik, P.-R.Helk – V.Lehtpuu). Peamine rebimine nende vahel käiski.
|
1977 EDASI Aitäh: Madis Kers Absoluutarvestuses parim sõiduautomeeskond, NSV Liidu koondise liikmed meistersportlased Vello Grünberg ja Aarne Timusk: „Võitjatel ei sobi korraldajaid hurjutada ka siis, kui, olles sooritanud kiiruskatsel 40-meetrise õhulennu, maandunud ja leiad, et katse on tühistatud. Hoopiski tühiasi on, kui avastad, et kiiruskatse finiš on legendis märgitud 200 m asemel 30 meetri kaugusel tupikust. Lükkad auto kraavist välja ja sõidad kõveraks paindunud õõtshoovaga järgmisele kiiruskatsele. |